Visitation til Hedevang

Hvis dit barns udvikling kræver særlig hensyntagen eller støtte i undervisningen, kan han eller hun blive visiteret til en plads i en specialskole.

For at få en plads i en specialskole skal dit barn have et særligt behov for støtte, der ikke kan dækkes gennem almene undervisningstilbud med støtte eller i en specialklasse.

Det er distriktsskolen i Roskilde Kommune eller PPR i Roskilde, der visiterer, hvis barnet har Roskilde som hjemkommune.  For elever uden for Roskilde er det PPR i barnets hjemkommune, der visiterer.

Hvis du har behov for yderligere information i forhold til procedurerne for visitation, kan du kontakte distriktsskolen, PPR Roskilde eller hjemkommunens PPR.

Alle besøg på Hedevang skal på forhånd godkendes af distriktsskolen, PPR Roskilde eller hjemkommunens PPR.