Fritidstilbud

Klub Heden er et fritidstilbud for børn på SCR Fjordskolen Hedevang, hvor der i dette skoleår er børn fra 0. til 8. klasse. Klubben er delt i Heden for 0.-3. kl. og Heden2 for 4.- 8. kl.

Klub Hedens mål er at styrke barnets personlige, sociale og kommunikative kompetencer, så barnet opnår forudsætninger for at danne gode relationer og venskaber til og med andre børn gennem diverse aktiviteter. Struktur og visualisering bruges i den grad, børnene har behov for det.

Klubben byder også på juniorklub for børn i 4.-7. klasse hver fjerde tirsdag samt aftenklub for børn i 7-10. klasse hver torsdag. Her bruges også alders- og udviklingssvarende struktur, visualisering samt aktiviteter, der fremmer børnenes sociale kompetencer.